دوشنبه 15 اردیبهشت 1399  05:00 ق.ظ

نکات خرید خودرو

بسیاری از موارد خریداران خودرو، پس از خرید سرشان کلاه میرود و در آن زمان دیگر کار از کار گذشته است و اگر هم دنبال شکایت باشید، باید یک کفش آهنی پایتان کنید و از این دادگاه به آن دادگاه بروید.

پس به جای اینکار بهتر است که نکات خرید خودرو را رعایت کنید تا خیالتان از خرید راحت باشد و اگر هم مشکلی ایجاد شد بتوانید به راحتی از طریق مراجع قضایی آنرا حل کنید. در این مقاله چند نکته در خصوص خرید خودرو را برای شما توضیح میدهیم.

اولین مورد در نکات خرید خودرو این است که ماشین رو به تمیزی رنگ داخل اون نمی شود تایید کرد. حتما کارشناس مطمئنی که تضمین می دهد ماشین سلامت هست باید تایید کند. یعنی بهتر است قبل از خرید به اتفاق فروشنده خودرو را به کارشناس یا فردی که میشناسید نشان بدهید تا ضمن بررسی بدنه خودرو، اگر رنگ شدگی یا مشکلی از قبیل تعویض لوازم و …. دارد به شما اعلام کند.

نکات خرید خودرو

از دیگر نکات خرید خودرو این می‌باشد که خیلی وقتها ماشین بعضا چپ کرده اما بسیار ظاهر تمیزی دارد مخصوصا اتومبیل های خارجی که افراد زیادی با تبحر خاصی اتومبیل ها را درست می کنند و به خریداران می فروشند، یا ممکن است شما از یک مصرف کننده خودرو را خریداری کنید و هر دو بی اطلاع باشید.

حتی تا اینجا که ماشین های وارداتی از روی کفی حمل به زمین سقوط می کنند هنگام انتقال از گمرگ به مثلا نمایشگاه در تهران. پس حتما به یک کارشناس خبره (نه مکانیک، نه صافکار، نه نقاش بلکه کارشناسی که شرکتهای اتومبیل سازی او را مورد تایید خود می پندارند و دارای گواهینامه مربوطه هستند.

بررسی مدارک خودرو

  • سند سبز خودرو
  • سند کمپانی برای خودروهای داخلی
  • سند گمرکی خودرو برای اتومبیل های وارداتی
  • بنچاق دفتر اسناد رسمی
  • حتما شماره سریال شاستی و موتور با مدارک چک شود. (البته این مورد هنگام شماره گذاری توسط مامور نیروی انتظامی انجام خواهد شد.)

نکات خرید خودرو

فروش خودرو توسط وکیل

حتما در نظر داشته باشید که فروشنده باید مالک اتومبیل باشد، اگر وکالت فروش از خودرو داشت یا وکیل فروشنده بود، متن وکالتنامه را به دقت چک کنید و همچنین تاریخ و اعتبار وکالتنامه را (تنبلی نکنید، اگر وکالتنامه مشکل داشته باشد، در انتقال سند قطعی به مشکل می خورید. ۹۰ درصد پولی که هنگام مبایعه نامه دادید از دستتون می رود و مالک خودرو هم نمی شوید.)

البته پیشنهاد بنده اینست که مبایعه نامه را در محضر تنظیم کنید نه در بنگاه های فروش خودرو و مبلغ کامل خودرو را هنگام سند قطعی بصورت چک تضمین شده مطمئن در پایان کار پرداخت کنید. (حتی اگر فروشنده فامیل نزدیک یا برادران بود.)

به دلیل اینکه متن وکالتنامه مهم می باشد، خیلی ها فقط وکالت کاری برای تغییر پلاک خودرو را دارند، حق انتقال و فروش خودرو را ندارند.


  • آخرین ویرایش:سه شنبه 6 خرداد 1399
نظرات()   
   
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399  03:14 ب.ظ

برای خرید از بانه شما چندین راه مختلف پیش رو دارید.یکی خرید حضوری از بانه یکی هم خرید از فروشگاه اینترنتی بانه.هر کدام مزایا و معایب خود را دارند اما برای این شرایط خرید اینترنتی از بانه بیشتر به نفع شما خواهد بود. نحوه ساخت فروشگاه آنلاین بانه : 9 مرحله آسان برای خرید فروش آنلاین ساختن یک فروشگاه آنلاین روشی خارق العاده برای درآمدزایی اندک است. اما دشوار است که بدانید از کجا شروع کنیم. خبر خوب این است که برای ساختن یک فروشگاه آنلاین نیازی به پول ، وقت و دانش فنی ندارید. فروش تجارت الکترونیکی در حال حاضر 17.2 درصد از کل خرده فروشی ها را تشکیل می دهد ، که خرید آنلاین خود نسبت به سال قبل 13.7 درصد رشد داشته است. واقعاً هرگز زمان بهتری برای آنلاین شدن وجود نداشته است. با رعایت مراحل آسان ما ، به زودی یک فروشگاه اینترنتی بانه کارآمد خود خواهید داشت. سیستم عامل های تجارت الکترونیک ساده ترین ، ارزان ترین و سریعترین راه برای ساختن یک فروشگاه آنلاین است. سه مورد برتر ما Shopify ، Wix و BigCommerce هستند. ما تحقیقات خودمان را انجام می دهیم تا تصمیم بگیریم که سازنده وب سایت برای اهداف مختلف بهترین است. در این راهنما ، ما بهترین راه برای ایجاد فروشگاه آنلاین را به شما نشان خواهیم داد. نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین سازنده وب سایت بانه تجارت الکترونیک کامل خود را پیدا کنید. بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید. برای فروشگاه خود نام دامنه بگیرید. الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید. الگوی تجارت الکترونیکی خود را سفارشی کنید. محصولات خود را اضافه کنید. روش های پرداخت را تنظیم کنید. تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید. پیش نمایش ، آزمایش… و فروشگاه آنلاین خود را منتشر کنید. مرحله 1: سازنده وب سایت تجارت الکترونیک کامل خود را پیدا کنید مرحله 2: بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید مرحله 3: برای فروشگاه خود نام دامنه بگیرید مرحله 4: الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید مرحله 5: الگوی تجارت الکترونیکی خود را شخصی سازی کنید مرحله ششم: محصولات خود را اضافه کنید مرحله 7: روش های پرداخت را تنظیم کنید مرحله 8: تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید مرحله 9: پیش نمایش ، تست… و فروشگاه اینترنتی خود را منتشر کنید نحوه ساختن یک فروشگاه آنلاین: recap نحوه ساختن فروشگاه آنلاین: سؤالات متداول مرحله 1: سازنده وب سایت تجارت الکترونیک کامل خود را پیدا کنید برو به بالا سازنده تجارت الکترونیک یک نرم افزار آنلاین است که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین بانه خود را بدون نیاز به مهارت های پیشرفته فنی ، دانش برنامه نویسی و یا ده ها صفحه نمایش رایانه ای ایجاد کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی و یک ایده تجاری عالی است! هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، اولین قدم انتخاب صحیح سازنده فروشگاه اینترنتی است. تعداد زیادی سازنده فروشگاه آنلاین در آنجا وجود دارد. برخی ارزان هستند ، برخی گران هستند ، برخی دیگر قابل اعتماد هستند ، و برخی دیگر نیستند. با انتخاب بسیاری از گزینه ها ، ما فکر کردیم انتخاب مناسب را برای شما کمی ساده تر می کنیم. ما دو سیستم عامل تجارت الکترونیکی برتر را در زیر ذکر کرده ایم. ما Shopify را برای فروشگاه های بزرگ آنلاین و Wix را برای فروشگاه های کوچکتر توصیه می کنیم بله ، اما Magento یا WordPress چیست؟ ساخت فروشگاه اینترنتی همچنین با استفاده از ویرایشگر کدی مانند WordPress و سرویس میزبانی وب مانند BlueHost امکان پذیر است. نکته منفی این است که ایجاد فروشگاه در وردپرس به مهارت فنی بسیار بیشتری احتیاج دارد. حتی ممکن است نیاز به استخدام یک توسعه دهنده داشته باشید که بسیار گران می شود. سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک بسیار آسان برای استفاده هستند. بررسی اخیر ما نشان داد که علی رغم شک و تردید اولیه ، 83٪ از شما قادر به استفاده از یک سازنده وب سایت خواهید بود. اطلاعات بیشتر: 7 بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک - مقایسه کنار یکدیگر بهترین سیستم عامل ها برای شروع (یا رشد) فروشگاه شما. بررسی Shopify Review - ما نگاهی دقیق تر به پلتفرم تجارت الکترونیک در بسیاری از فروشگاههای آنلاین که هر روز مرور می کنید ، می اندازیم. Wix Ecommerce Review - نگاهی عمیق به قدرت فروش این سازنده وب سایت بانه محبوب. کدام وب سایت ساز تجارت الکترونیکی را باید انتخاب کنید؟ ما می دانیم که این انتخاب می تواند احساس قریب به اتفاق کند ، اما همه به هدف و اندازه فروشگاه اینترنتی شما کاهش می یابد. با تحقیق دقیق درباره همه سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک ، ما در موقعیت خوبی هستیم تا کمی بیشتر به شما بگوییم که کدام پلت فرم با نیازهای شما مطابقت دارد. برای فروشگاه های بزرگ اگر قصد ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی بانه کاملاً تجاری ، فروش محصولات 10+ و گردش مالی 1000 دلار + را دارید ، ما Shopify را توصیه می کنیم. برنامه ها: 29 دلار - 299 دلار در ماه طرح ها: بیش از 50 مضمون مدرن ویژگی ها / ابزارها: مدیریت موجودی قوی ، بازاریابی ایمیل و ابزار فروش. در واقع هر چیزی که شما به یک فروشگاه کاملاً کارآمد نیاز دارید. کمیسیون: 2.9-2.6٪ ، به علاوه هزینه معامله 30 ((مگر اینکه از Shopify Payments استفاده می کنید)

منبع : http://avatefepak.ir https://andnews.ir https://akhabarebartar.ir https://afkharebartar.ir


  • آخرین ویرایش:دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399  03:09 ب.ظ

شاید از خود بپرسید لیست پزشکان چیست؟ به لیستی که معمولا نام پزشکان و تخصص مربوطه شان در آن نوشته شده است، لیست پزشکان می گویند.

لیست پزشکان در سایت های مربوطه

معمولا اگر در اینترنت سرچ کنید لیست پزشکان، سایت های مختلف زیادی در رابطه با این موضوع برایتان نمایش داده می شود بیشتر این سایت ها نوار فیلتری در بالای سایتشان قرار داده اند این فیلتر می تواند تخصص، شهر، منطقه و حتی نام پزشک را جست و جو کند.

به این شکل که ابتدا شما تخصص، شهر و منطقه مورد نظرتان را وارد نموده و کلید جست و جو را می زنید در اینجا لیست پزشکان در تخصص و شهری که انتخاب کرده اید مثلا لیست پزشکان تهران، لیست پزشکان کرج، لیست پزشکان اصفهان، لیست پزشکان مشهد، لیست پزشکان شیراز و ... برایتان نمایش می یابد.

اما برخی سایت های دیگر تنها مربوط به یک شهر بوده یعنی برای پزشکانی که در این شهر طبابت می کنند این سایت تشکیل شده است به طور مثال:

لیست پزشکان کرج

لیست پزشکان تهران

لیست پزشکان مشهد

لیست پزشکان اصفهان

لیست پزشکان شیراز

این لیست مربوط به هر شهر بوده در سایت های شهر خودشان موجود است.

خوب برای استفاده بهتر از این لیست بهتر است با تخصص ها و زیر تخصص های پزشکی آشنایی داشته باشید.


 

لیست پزشکان

لیست تخصص های مختلف پزشکان

اولین پزشک ها، پزشکان عمومی هستند معمولا بیشتر پزشکان برای گرفتن تخصص ابتدا باید دوره عمومی را بگذرانند مردم بهتر است برای تشخیص بیماری ابتدا به پزشکان عمومی مراجعه کنند.

اگر با تشخیص پزشک عمومی نیاز به مراجعه به پزشک متخصص بود در آن صورت میتوانند به آن پزشک مراجعه نمایند.

یکی از پزشک های متخصص دندان پزشک ها هستند که تمام بیماری ها و کار های مربوط به دندان را انجام می دهند دندان پزشکی نیز زیر تخصص هایی مانند متخصص ارتودنسی، متخصص جراحی لثه، متخصص دندان پزشکی اطفال، متخصص ایمپلنت و ... تقسیم بندی می شوند.

تخصص در زمینه قلب و عروق یا کاردیولوژیست که این تخصص برای بیماری و درمان های مربوط به قلب است و زیر تخصص های مانند فلوشیپ نارسایی قلب، جراح قلب، فلوشیپ اینترونشنال و ... در این زمینه وجود دارند.

هر مشکل و بیماری در زمینه بیماری های مربوط به زنان باید با پزشک زنان و زایمان در میان گذاشته شود.

هر نوع بیماری و مشکلات مربوط به نوزادان و کودکان با پزشکان متخصص اطفال در میان گذاشته می شود که این تخصص نیز به زیر تخصص های فوق تخصص غدد کودکان، فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص جراحی اطفال و ... تقسیم بندی می شوند.

یکی دیگر از تخصص ها در زمینه بیماری های روحی و روانی روان پزشک ها هستند بیماری هایی مانند جنون، آلزایمر، دوقطبی و ... باید توسط این متخصصان درمان گردد.


 

لیست پزشکان

تخصص در زمینه کم کاری و پرکاری تیروئید و تمام غدد بدن مربوط به متخصص غدد است.

به منظور عکس برداری در تمام زمینه های رادیولوژی و اشعه ایکس برای تشخیص بیماری ها باید بعد از تجویز پزشک به متخصص رادیولوژی مراجعه نمود.

متخصصان ریه بیماری های مربوط به ریه را تشخیص و درمان می کنند.

در زمینه بیماری های ستون فقرات و سیستم عصبی و مغز باید به متخصص های مغز و اعصاب یا نورولوژیست  مراجعه کرد برخی از زیر تخصص های این رشته متخصص درد، متخصص ام اس، متخصص سرع، متخصص ستون فقرات و ... هستند.

برای تشخیص و درمان انواع سرطان باید به پزشکان انکولوژیست مراجعه نمود.

هر بیماری در زمینه استخوان بدن مانند پوکی و ورم مفصل ها باید با پزشک متخصص این زمینه یعنی ارتوپد در میان گذاشته شود زیر تخصص های این رشته متخصص جراحی دست و پا، متخصص کایروپراکتیک، فوق تخصص مچ پا و ... هستند.

بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی باید توسط متخصص این زمینه درمان شود.

تخصص بینایی یا همان چشم پزشک که تمام مشکلات مربوط به چشم را تشخیص و درمان می کند.

شنوایی سنجی نیز یکی دیگر از تخصص هاست که افراد برای تست شنوایی توسط پزشک به این متخصص مراجعه می کنند.

با لیستی از تخصص های پزشکی در متن بالا آشنا شدیم این لیست به افراد کمک  می کند تا متخصص مخصوص به بیماری خود را پیدا کرده و با وارد کردن نام تخصص، شهر و منطقه خود با لیست پزشکان مربوطه روبرو و به آنان مراجعه نمایند.


  • آخرین ویرایش:دوشنبه 15 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
دوشنبه 8 اردیبهشت 1399  06:53 ب.ظ

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازگجت نیوز، اینستاگرام بستری فوق‌العاده به منظور اشتراک‌گذاری فایل‌های چند رسانه‌ای با خانواده، دوستان و دیگر کاربران دنیا است. رابط کاربری سرراست و قابلیت‌های متعدد آن سبب شده کاربران، علاقه خاصی نسبت به اینستاگرام پیدا کنند، به طوری که پیشتر، این چنین به هیچ شبکه اجتماعی دیگر علاقه‌مند نشده بودند! اما تامین نشدن امنیت اینستاگرام ، به یکباره سبب خواهد شد همه این خوشی‌ها ویران شوند.

در این مطلب، به پنج روش افزایش امنیت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی اشاره خواهیم کرد. بسته به نسخه وب، اندروید و آی او اس، می‌بایست از روشی مختلف اقدام کنید.

خصوصی کردن اکانت

امنیت در اینستاگرام

ساده‌ترین و اولین کاری که به منظور افزایش امنیت اینستاگرام خود می‌بایست انجام دهید، تغییر سطح دسترسی حساب کاربری از عمومی به خصوصی است. در حالت عمومی، تصاویر و ویدیوهای شما توسط کاربران سراسر دنیا قابل مشاهده هستند و هر فردی می‌تواند بدون اطلاعتان، آن‌ها را دانلود کند. با خصوصی کردن سطح دسترسی اکانت، تنها به افرادی خاص اجازه مشاهده فایل‌های بارگذاری شده را خواهید داد.

متاسفانه برخلاف فیس بوک، امکان مشخص کردن افراد قادر به دیدن هر پست به صورت جداگانه میسر نیست و این تنظیم به ازای کل حساب کاربری و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده در آن صورت می‌گیرد. بعد از خصوصی کردن اکانت، فقط فالوورهای شما قادر به دیدن تصاویر و ویدیوهایتان خواهند بود. همچنین دیگر هر کاربری بدون اجازه و به صورت مخفی قادر به تماشای تصاویر شما نیست و برای دستیابی به آن‌ها، ابتدا باید یک درخواست فالو ارسال کند.

در گوشی موبایل

وارد پروفایل خود شده و روی آیکون Person در گوشه پایین و سمت راست صفحه ضربه بزنید. سپس انگشت خود را به سمت چپ کشیده و آیکون چرخ‌دنده (تنظیمات – Settings) را لمس کنید. ابتدا وارد قسمت Privacy and Security و سپس Account Privacy شوید. سوییچ گزینه Private Account را روشن کنید.

در وب

روی آیکون Person که در گوشه بالا و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کرده و سپس به دنبال آیکون چرخ‌دنده در کنار نام خود بگردید. در قدم بعدی، گزینه‌ Privacy and Security و سپس Account Privacy را برگزینید. روی چک باکس Private Account کلیک کنید.

بلاک کردن کاربرانی خاص

امنیت در اینستاگرام

تکنیک بالا، برای ایجاد یک لیست سفید (وایت لیست) است، اما برای افزایش امنیت در اینستاگرام ، ایجاد لیست سیاه (بلک لیست) کاربردی‌تر به نظر می‌رسد! اگر دوست ندارید فقط یک سری کاربر خاص به تصاویر و ویدیوهای شما دسترسی داشته باشند، آن‌ها را بلاک کنید. بعد از این کار، هیچ نوتیفیکیشنی برای کاربر خاطی مبنی بر بلاک شدن توسط شما ارسال نخواهد شد، پس در روابطتان در دنیای واقعی، خدشه‌ای وارد نمی‌شود. البته این کاربر می‌تواند به روش‌هایی، به بلاک بودن یا نبودن خود پی ببرد.

فراموش نکنید حریم خصوصی و امنیت در اینستاگرام به سادگی بلاک کردن یک کاربر خاص حاصل نمی‌شود. فرض کنید سطح دسترسی اکانت شما عمومی است و کاربر یا کاربرانی را بلاک کرده‌اید. در این صورت، این افراد به سادگی می‌توانند از طریق ایجاد حساب‌های کاربری تقلبی یا استفاده از صفحه‌های دیگر دوستان خود، باز هم به تصاویر و ویدیوهای شما دسترسی پیدا کنند.

پس بلاک کردن در اینستاگرام، حین خصوصی بودن سطح دسترسی حساب کاربری معنی پیدا می‌کند. با انجام این کار، فرد از لیست فالوورهای شما حذف خواهد شد و امکان دیدن فایل‌های چند رسانه‌ای بارگذاری شده در حساب کاربری‌تان از وی سلب می‌شود.

در گوشی موبایل

روی گزینه Followers در بالای منوی اصلی ضربه زده و سپس به دنبال حساب کاربری فردی خاص برای بلاک کردن وی بگردید. اگر در حال استفاده از نسخه آی او اس هستید، منوی سه نقطه‌ای افقی کنار اسم آن کاربر را لمس کنید. در نسخه اندرویدی، باید روی منوی سه نقطه‌ای عمودی ضربه بزنید. در نهایت، گزینه Remove را برگزینید.

در وب

روی آیکون Person کلیک کرده و سپس وارد قسمت Followers شوید. در ادامه به دنبال کاربر خاطی بگردید. روی آیکون این کاربر کلیک کرده و سپس منوی سه نقطه‌ای افقی واقع در سمت راست اسمش را پیدا کنید. در نهایت، گزینه Block This User را برگزینید.

فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای

امنیت در اینستاگرام

در حال حاضر، استفاده از پسوردهای متداول برای حفظ امنیت در اینستاگرام یا هر پلتفرم و وب سایت دیگر، کافی نیست. اگر رمز عبور را یک سد راه برای جلوگیری از ورود افراد ناشناس به حساب‌های کاربری خود بدانیم، احراز هویت دو مرحله‌ای، به معنی کشیدن دومین سد، این مرتبه‌ با ضخامت و ابعادی بیشتر است!

بعد از فعال‌سازی 2FA، در هر مرتبه درخواست لاگین به حساب کاربری، بعد از وارد کردن پسورد می‌بایست رمز یکبار مصرفی که به شماره موبایلتان ارسال شده است را نیز وارد کنید. فراموش نکنید فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای به معنی تامین امنیت در اینستاگرام به شکل 100 درصدی نبوده و این لایه امنیتی نیز دارای مشکلات خود است.

در گوشی موبایل

به مسیر Settings > Privacy and Security > Two-Factor Authentication > Get Started بروید. گزینه Text Message را لمس کنید. استفاده از کد یکبار مصرف از طریق پیامک، راهکار متداول‌تری است، هر چند می‌توانید از اپلیکیشن‌های احراز هویتی همچون Google Authenticator نیز بهره ببرید. در صورت تمایل به استفاده از این نوع نرم افزارهای موبایل برای رد شدن از سد دومین مرحله احراز هویت، روی گزینه Authentication App ضربه بزنید. با این کار، نصب بودن یا نبودن یک اپلیکیشن احراز هویت روی گوشی هوشمندتان بررسی خواهد شد. در صورت نبود آن، یک اپلیکیشن برای نصب پیشنهاد می‌شود.

در وب

به صحفه پروفایل رفته و روی آیکون چرخ‌دنده کلیک کنید. سپس به مسیر Privacy and Security > Edit Two-Factor Authentication Setting بروید. تیک کنار گزینه Text Message را بزنید. اگر دارای یک نرم افزار احراز هویت باشید، گزینه‌ Use Authentication App نیز قابل انتخاب خواهد بود، در غیر این صورت گزینه یاد شده خاکستری بوده و امکان انتخابش وجود ندارد.

منبع



  • آخرین ویرایش:پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
جمعه 5 اردیبهشت 1399  01:34 ب.ظ

انواع لیبل از قبیل کاعذ گلاسه ، کاغذ نیمه گلاسه و کاغذ مات و ... است که هرکدام از این ها در رنگ بندی آبی ، قرمز ، بنفش و ... موجود می باشد در واقع این برچسب ها را می توان به رنگ دلخواه در آورد که از نظر چسبندگی در دو نوع برچسب معمولی و پرچسب می باشد که در صنایع نساجی جهت ردیابی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد این برچسب ها از نظر مارک نیز متفاوت هستند مانند : جک و فاسون آلمان ، رول کاور ایتالیا ، فنلاند و ...

از ویژگی های برچسب کاغذی می توان به ارزان و براق بودن برچسب ، داشتن سطحی صاف و چسبدار و مقاوم بودن و جنس اکریلیک پشت آن اشاره نمود که این برچسب ها در صنایع دیگر مانند بسته بندی کالاها مورد استفاده قرار میگیرد و برای کارهای سبک و کوتاه مدت مورد استفاده قرار میگیرد . به همین دلیل هست که چاپ لیبل رول مورد استفاده قرار میگیرد..!

رول پارچه ای :

این نوع رول کاغذ فاقد چسب می باشد و در پخش پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد .

 

لیبل تایوک :

این نوع لیبل از به صورت فشرده از الیاف پارچه ساخته شده است که در صنایع خودرو سازی مورد استفاده قرار میگیرد از کاربرد های مهم لیبل تایوک استفاده در درخت سیم بوده که دو سر آن به هم چسبیده و غیر قابل جدا شدن می باشد .

 
 

برچسب امنیتی ( تگ لیبل ) :

این گونه لیبل دارای مدار مغناطیسی می باشد و در انبارها و فروشگاه ها جهت جلوگیری از بیرون بردن غیر مجاز کالا و سرقت مورد استفاده قرار میگیرد قابل به ذکر است که این امر فقط در فروشگاه هایی که مجهز به سیستم دزدگیر هستند قابل اجرا می باشد .

 

برچسب حرارتی :

رول حرارتی یا همان برچسب حرارتی در بخش پوشاک مورد استفاده قرار میگیرد برچسب های حرارتی هیچ گونه نیازی به ریبون جهت چاپ ندارند .

 

برچسب وید :

void label یا همان برچسب وید در دو نوع شطرنجی و نقره ای تولید شده است که از نظر کشیدگی بسیار مقاوم بوده و از لحاظ حرارتی تا 80 درجه سانتی گراد را تحمل می کند این نوع برچسب برای امور گارانتی محصولات کاربرد دارد .

برچسب وید شطرنجی : این نوع برچسب بر روی کالا چسبانده شده و پس از کندن ، مقداری از آن به صورت شطرنجی بر روی کالا قرار میگیرد قابل استفاده ی مجدد نمی باشد .

برچسب وید نقره ای : این نوع برچسب پس از جدا شدن از محصول کلمه ی VOID بر روی کالا باقی مانده و قابل استفاده ی مجدد نمی باشد .

 

برچسب پشت متال :

این نوع برچسب به علت داشتن چسبندگی بسیار بالا برای کالاهایی که از سطوح روغنی برخوردار می باشد مورد استفاده قرار میگیرد .

 

برچسب اموال :

همان طور که از اسم آن پیداست این گونه برچسب ها جهت اموال سازمان ها و شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد و از نظر جنس بسیار ضخیم تر از سایر لیبل ها می باشد .

 

برچسب سکوریتی( security label ) :

این گونه لیبل ها که به برچسب گچی نیز معروف می باشد در امور امنیتی و گارانتی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و پس از چسباندن هیچگونه قابل کندن نمی باشد این نوع برچسب به عنوان برچسب اموال نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

 

برچسب بی رنگ و شفاف :

این گونه برچسب بی رنگ بوده و ار دو طرف نوشته های آن قابل رویت می باشد و به طور معمول بر روی شیشه ی خودروها و یا کارت ضمانت قطعات الکترونیکی چسبانده می شود .

 

 
 

برچسب پی وی سی ( pvc label ) :

برچسب پی وی سی به صورت پلاستیکی حالت بوده ، از نظر کشیده شدن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در دو نوع مات و براق تولید می گردد این نوع لیبل در برابر عوامل محیطی از قبیل باد ، باران و گرما بسیار مقاوم است و تا دمای 80 درجه سانتی گراد را تحمل می کند . موارد استفاده ی این لیبل در داروخانه ها ، لوازم خانگی و لوازم خودرو می باشد .

 
 

برچسب متال :

این نوع لیبل از جنس آلیاژ فلز ساخته شده است و در برابر کشیده شدن بسیار مقاوم است و در دمای 40- و 220 درجه چسبندگی خود را خفظ می کند برچسب متال قابل شستشو و ضد خش می باشد و برای چاپ آن ها باید از ریبون رزین استفاده نمود موارد استفاده ی برچسب معرفی شده در لوازم خانگی ، لوازم خودرو و الکتروموتورها می باشد و می توان گفت به گونه ای معرف محصول هستند .




  • آخرین ویرایش:پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399  05:35 ب.ظ

ورق سیاه ST52 از ورق های ساختاری و زیربنایی است که در قسمت های وسیعی از صنعت های گوناگون به کار گرفته می شود .

این ورق سیاه با دارا بودن مقادیر شایان توجه از موادسازنده سیلیسیم و منگنز نسبت به ورق های ST37 و ST44 از خاصیت ایستادگی در قبال پیچش و خمش , تحمل وزن و خواص ارتجاعی برخوردار‌است .

برای مشاهده قیمت ورق st52 کلیک کنید.

ورق ST52 با تیتر بی نقص ST52 - 3N به مشتریان ارائه می‌گردد که صحبت N از کلمه Normalized گرفته شده‌است .

ورق سیاه ST52 دارنده حدود ۰٫۲ درصد کربن , ۰٫۵۵ درصد سیلیس و ۱٫۶ درصد منگنز هست که خواص پایداری به خمش و خاصیت ارتجاعی خویش را وام دار عنصر Mn است .

نیز چنین این ورق دارنده قابلیت و امکان جوشکاری , صورت دهی و خودرو کاری است , ST52 به طریق مقاطع دیگر مثل تسمه و چهارپهلو هم ساخت و قابل عرضه است .

بعد ها ورق ورق ST52
ورق ST52 در بعدها ۱۵۰۰*۶۰۰۰ و ۲۰۰۰*۶۰۰۰ میلیمتر در موسسات داخلی و بعدها بزرگتر در شرکت های شرق آسیا و کشورهای اروپایی ایجاد می شود .

ST52 - 3N را با استاندارد ۱٫۰۵۷۰ اسم گذاری کرده اند .

ورق ST52 در ضخامت های کمتر از ۴۰ میلیمتر , دارنده تاب ارتجاعی حدود ۳۵۰ و قدرت کششی کمینه ۴۹۰ و بیشینه ۶۸۰ نیوتن بر میلی متر مربع می‌باشد .

کاربرد ورق ST52
از ورق ST52 در قسمت های وسیعی از صنعت های متعدد به کار گرفته می شود .

این ورق برای تشکیل داد ریل ها , جرثقیل , پل ها , شاسی اتومبیل آلات سنگین وزن , دیواره قطعات صنعتی و موردها شبیه استعمال می شود .




  • آخرین ویرایش:شنبه 6 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399  01:23 ب.ظ

خرید فالوور اینستاگرام، مفید یا بی فایده؟

رپورتاژ آگهی :امروزه کسب و کارها به راحتی می تواند بجای اجاره مغازه به صورت فیزیکی و یا طراحی وبسایت و ساخت اپلیکیشن جهت معرفی کار خود در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به صورت رایگان فعالیت کنند. از این رو بازار خرید فالوور و پیج های آماده اینستاگرام داغ شده است.

میزان تعداد دنبال کننده و یا همان فالوور اینستاگرام به عدد جادویی تبدیل شده که میزان محبوبیت و حتی اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. وقتی وارد صفحه شبکه مجازی دوستتان می شوید و میبینید 20 هزار نفر دنبال کننده دارد به صورت ناخوداگاه تحت تاثیر قرار می گیرید و حتی ممکن است کمی نگاهتان را به آن فرد تغییر دهید!

البته این موضوع فقط در ایران رواج ندارد و در اکثر کشور های دنیا افراد به دنبال افزایش فالوور خود هستند ولی تا چه حد حاضرند هزینه و وقت صرف کنند؟ با کمی گذراندن وقت در اینستاگرام می توان جواب این سوال را گرفت. از خرید فالوور و خرید لایک گرفته تا بلعیدن ترکیب سیگار و شیرموز! و ساخت کلیپ های حرفه ای و پرهزینه طنز، کاربران شبکه های اجتماعی تلاش میکنند رقم فالوور خود را بالا ببرند.

خرید فالوور

جدا از مسئله محبوبیت شخصی، کسب و کارها نیز در این فضا برای جذب مشتری به دنبال افزایش تعداد فالوور خود هستند. در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا افزایش تعداد فالوور از راه تبلیغات و خرید فالوور برای کسب و کار های نوپا و قدیمی مفید خواهد بود یا خیر؟ و چگونه می توان در این فضا فعالیت سودمند داشت.

از آنجایی که اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی در ایران است کسب و کارها در این بستر فعایلت بالایی دارند.

برخلاف تصور عموم بالا بردن تعداد فالوورهای اینستاگرام کار ساده ای نیست و مستلزم صرف وقت هزینه و خلاقیت است. در زیر روش های افزایش فالوور اینستاگرام را شرح میدهیم

منبع : https://namnak.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%88%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.p73735


  • آخرین ویرایش:شنبه 6 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
دوشنبه 1 اردیبهشت 1399  04:49 ب.ظ

فرش کاشان اصیل انسان فرش کاشان را برای راحتی و حفظ آرام خود از سرما و گرما و همچنین جانوران زیر خاک بافت.در واقع ابتدایی ترین فرش ها از مدل نمد و جنس پشم بودند و انسان ها زمانی که پشم های رنگی را باهم در نمد مخلوط کردند پی به طرح و نقش فرش بردند که مهمترین بخش آن نیز به حساب می آید.

فرش کاشان اصیل البته فرشهای اولیه طرح گلیم بودند و اولین فرش یا قالیچه گره دار منقوش جهان، قالیچه ۲۴۰۰ ساله پازریک ایرانی است که با نقوش گلها و جانوران خیالی و تصاویرانسان با لباسهای هخامنشیان بافته شده و در موزه آرمیتاژ شهر سنت پیترز بورگ روسیه نگهداری می شود.

معمولترین فرش کاشان با دست از پشم و پنبه و ابریشم بافته می شود واین اواخرهم بوسیله ماشین با اکریلک هم بافته می شود.

فرش بسته به کیفیت آن از۵۰ هزار تومان الی ۱۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

نشانه های فرش کاشان اصیل ماشینی :

۱٫ فرش اکرولیک نسبت به پلی استر نرم تر/ لطیف تر و روشنتر است
۲٫ در حین لمس کردن و دست کشیدن دست به راحتی از روی  فرش سر میخورد و چسبندگی احساس نمیشود .
۳٫ نخ خاب اکرلیک هیت ست در حین دست کشیدن از زیر دست دانه دانه رد شده و داخل هم کلاف نمیشود .
۴٫ اصلا بوی پلاستیک و مواد نفتی نمیدهد .
۵٫ مقاومت بالا در برابر پا خور شدن و برگشت پذیری فوق العاده
۶٫ مقاومت بسیار بالا در برابر حرارتهای غیر مستقیم ( قابلمه داغ / اتوی داغ / کتری داغ  )را دارد.
۷٫ رنگها شاد زنده و شفاف دارد .

انواع طرح های فرش کاشان اصیل :

فرش کاشان اصیل نقشه گردان و هندسی ، ابنیه و آثارباستانی، محرابی، گلهای ختایی، ترنج و لچک، جنگلی، باغی ، . . . و زیباترین و پرفروشترین طرح ها افشان، شاه عباسی، قاب قرآنی، بختیاری، ماهی، بته، طاقی،قابقابی وحیوانی و . . . میباشد و مرغوبترین فرشها مربوط به تبریز و با خطه آذربایجان می باشد.

در هنر و صنعت فرش بافی نقشه یک بخش مهم و به تعبیری اساسی‌ترین بخش کار به شمار می رود در کنار مسائل و عوامل مهمی که تشکیل دهنده اعتبار و ارزش فرش به حساب می‌آید اصالت و هویت ملی یک فرش از روی نقشه آن شناخته می‌شود.


  • آخرین ویرایش:سه شنبه 16 اردیبهشت 1399
نظرات()   
   
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات