تبلیغات
موزیک سانگ - مطالب اسفند 1397
دوشنبه 27 اسفند 1397  12:09 ق.ظ

سوبارو ایمپرزا با محل به سعت 5 نفره و كاربرد گازوئیل مواد سوختی سوخته 6 لیتر در هر صد کیلومتر مستحیل مسخ به یکی از بهترین خودروهای سدان برای رفت و آمد روزانه، سفر شاهراه ای با اقوام و سواری بازماندگان کرده است. ایستادگی است سوبارو ایمپرزا 2018 در 2 كپیه سدان و هاچ یک و چهار تیپ استاندارد، پریمیوم، اسپورت و لیمیتد عرضه شود.

 Résultat de recherche d'images pour "Subaru Impreza"


محصولات مد تازه سوبارو تمامو جزئی بر روی پلتفورم باب آفریننده می شوند, ساختاری که استواری است فونداسیون سوبارو به خاطر خلق محصولات دلبر تر باشد. موردها جدیدی که به طراحی بیرونی سوبارو ایمپرزا تكثیر و كاهش شده مانند چراغ های مه شکن انتظام شونده با جهت دوران خودرو, دلیل می شود سوبارو ایمپرزا در ضمن رانندگی در جاده اكثر خود را مطابق با ممر نماید. در آگاهانیدن امروز می توانید اغلب درمورد بررسی مشخصات سوبارو ایمپرزا 2018 بخوانید.

همانطور که در ابتدای وحی درود رمز کردیم سوبارو ایمپرزا خودرو عطا برای مسافرت های و تو و برون شهری است, چراکه سوبار تمام جدیت خود را بابت فراغت آشتی هر چی بیشتر شما در این موتور کرده است. امکاناتی همچون گرمکن صندلی, سانروف یکپارچه و تریم های چرمین محرك می شود کابین ایمپرزا به شما حس یک کابین لوکس را بدهد. ایمپرزا 2018 از نظر تکنولوژیک هم با التفات به كاربرد اسپیکر های هارمن کاردن , داخل كردن و استارت بی کلید چیزی کم ندارد


Résultat de recherche d'images pour "Subaru Impreza"

بر روی جمع تیپ های سوبارو ایمپرزا تنها یک پیشرانه نصب شده, سواری 2 لیتری 4 سیلندر DOHC که بسیج برون داد و در داد آن 152 اسب دمه دود تف و گشتاورش 196 نیوتن متر است. اما خریداران می توانند درباره ما بین گیربکس 5 سرعته دستی و 7 سرعته اتوماتیک CVT یکی را قدرت و کنند.

سدان های مختلفی همچون سوبارو هستند که مناسب سیاحت می باشند, خودروهای مربوط به خانواده و معتدل که علاقمندان می توانند در رخ ضرورت از منوال سایت اخبار ما استجاره کنند, در صورتی که علامند به استجاره خودروهای خانوادگی آمخته سوبارو در شهرهای تهران و کیش هستید می تواند در  AutoRentalبه جهالت این کار را اعمال دهید. حتما درباره ما به آشنایان خود نیز آگهی رسانی کنید؛ ما بهترین و برترین خدمت ها را به شما نمایش خواهیم داد.


  • آخرین ویرایش:-
نظرات()   
   
دوشنبه 13 اسفند 1397  11:59 ب.ظ


دانلود آهنگ جدید علی پیشتاز به نام سیاه سفید



متن آهنگ جدید علی پیشتاز به نام سیاه سفید


فکر تو از سرم بیرون نمیره نمیره

اونی که تنها گذاشتی تش دیوونه میشه

نیستی پس اینی که بین ما میمونه چیه عشق

نه نمیخوامش نمیخوامش

تنهاییامونو بگو عشقم به کی داده

ساختی از این آدم معمولی ی دیوانه

قرار نبود اینجوری از دلم بری آخه

قرار نبود اینجوری از دلم بری آخه

تنهاییامونو بگو عشقم به کی داده


♫♫ دانلود ترانه جدید علی پیشتاز به نام سیاه سفید با لینک مستقیم ♫♫


ساختی از این آدم معمولی ی دیوانه

قرار نبود اینجوری از دلم بری آخه

قرار نبود اینجوری از دلم بری آخه

جنگی نیست اصلا دیگه بین منو تو

دور شدیم عکسامونم دیگه رنگی نیست

عین منو تو نه هنو شب بیدارم

نگاهام روی در دیوارن

با این فکرای خط خطی مست و لش

بی هوا راه میرم شدم افسردش

مایه دادم توی خیالاتم پرت شدم از قلش

با خودمم هی بد درگیرم


منبع : radioahang


  • آخرین ویرایش:سه شنبه 14 اسفند 1397
نظرات()   
   
شنبه 11 اسفند 1397  09:09 ق.ظ

کد بورسی چیست؟

 

 

برای خرید و فروش سهام در بورس به‌صورت آنلاین یا روش‌های دیگر مثل مراجعه حضوری، ابتدا باید کد بورسی یا کد سهامداری داشته باشید، درست مثل زمانی که می‌خواهید در بانک واریز و برداشت پول انجام دهید، به حساب بانکی نیاز دارید. کد بورسی شناسه‌ای است که از سه حرف اول نام خانوادگی شما و ۵ عدد تصادفی تشکیل می‌شود. برای مثال اگر نام خانوادگی شخصی “ثمری” باشد، کد معاملاتی آقای ثمری می‌تواند به‌صورت “ثمر۱۲۳۴۵” باشد. کد بورسی با نام کد سهامداری نیز شناخته می‌شود. کسی که دارای کدبورسی است می‌تواند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین یا پنل معاملات اینترنتی، نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کند. نام دیگر معاملات آنلاین، معاملات برخط و نام دیگر معاملات اینترنتی، معاملات آفلاین است.

کد معاملاتی منحصربه‌فرد است و هر سرمایه گذار فقط می‌تواند یک کد بورس داشته باشد.

نکته: در شرایط خاصی کد بورسی تغییر می‌کند، مثل زمانی‌که شما تغییری در فامیلی خود ایجاد کنید.

 

 پس اگر قصد سرمایه گذاری در بورس دارید، دریافت کد بورسی اولین گام شما برای ورود به بازار بورس اوراق بهادار تلقی می شود.

برای ثبت نام اینترنتی در بورس می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده نمایید.

چگونه کد بورس بگیریم؟

کد بورسی یا کد سهامداری چیست؟ چگونه کد بورس دریافت کنیم؟هم‌اکنون این امکان وجود دارد تا علاقه‌مندان به بازار بورس از دو طریق در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کنند:

دریافت کد بورسی به صورت حضوری

ثبت نام اینترنتی در بورس و دریافت کد بورسی

1.      در روش اول می‌توانید به یکی از کارگزاری‌ها مراجعه نمایید و با ارائه مدارک لازم، درخواست خود را برای دریافت کد سهامداری اعلام نمایید. پس از تکمیل و امضای فرم‌های مربوطه، کارگزاری اطلاعات شما را به شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری ارسال می‌کند تا برای شما کد بورسی صادر شود. در شرایط معمول، صدور کد بورسی حدود ۲ روز کاری (از زمان تحویل کامل مدارک و اطلاعات) زمان نیاز دارد.

 

2.      در روش دوم بدون مراجعه به کارگزاری می‌توانید برای دریافت کد بورسی، اینترنتی ثبت نام کنید. درحال حاضر تعداد اندکی از کارگزاری‌ها امکان کدگیری غیرحضوری را فراهم کرده‌اند. به عنوان مثال در کارگزاری آگاه با مراجعه به سایت آگاه اکسپرس می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شناسنامه ای، شغلی، تحصیلی و معرفی یک شماره حساب بانکی است. پس از آن برای احراز هویت و تطبیق مشخصات با مدارک شناسایی می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

 

§         احراز هویت غیر حضوری یا کدگیری در محل شما (در این روش نماینده‌ای از کارگزاری برای احراز هویت شما در محل کار یا درب منزل مراجعه خواهد کرد.)

§         احراز هویت از طریق مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت (در این روش می‌توانید به یکی از دفاتر منتخب پیشخوان که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

§         احراز هویت حضوری در شعب کارگزاری آگاه (در این روش می‌توانید به یکی از شعب کارگزاری آگاه که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

 

مدارک لازم برای ثبت نام بورس و دریافت کد بورسی

 هر فرد حقیقی می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر شناسنامه از صفحه اول و صفحه توضیحات

·         اصل و تصویر رو و پشت کارت ملی

·         مشخصات حساب بانکی (نام بانک، شماره حساب، شماره شبا، کد و نام شعبه، نوع حساب)

·         آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین بورس دارا بودن حداقل دیپلم و ۱۸ سال سن لازم است.)

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقیقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         تکمیل فرم قرارداد انجام معاملات اینترنتی

 

 سوال: کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم ندارند، نمی‌توانند کد بورس دریافت کنند؟

-           پاسخ: کلیه افراد حقیقی می‌توانند کد معاملات بورسی (فرابورس) دریافت کنند. اما تنها افرادی می‌توانند معاملات آنلاین انجام دهند که حداقل دیپلم آن ها احراز شود. اگر فرد نتواند مدرک ارائه کند یا سن او کمتر از ۱۸ سال باشد، می‌تواند معاملات به‌صورت اینترنتی انجام دهد.

 

 هر فرد حقوقی (شرکت ها، موسسات، سازمان‌ها) می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی

·         آگهی کلیه تغییرات

·         اصل و تصویر اساسنامه

·         اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

·         تکمیل فرم تعهدنامه

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         نامه درخواست دریافت کد بورسی خطاب به کارگزاری

·         معرفی نماینده جهت دریافت کد بورسی و انجام معاملات آنلاین

هزینه دریافت کد بورسی چقدر است؟

در حال حاضر دریافت کد بورس رایگان است. اما چنانچه احراز هویت شما از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد، مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان به‌عنوان کارمزد دفاتر پیشخوان (برای خدمات احراز هویت)، از شما دریافت خواهد شد.

 

جمع‌بندی:

کد بورسی اولین گام ورود به بورس است و می‌توانید به‌صورت حضوری یا غیرحضوری برای دریافت آن اقدام نمایید. به طور کلی دریافت کد بورسی رایگان است. با این شناسه می‌توانید معاملات بورسی و فرابورسی خود را به‌صورت آنلاین نیز انجام دهید.

 

منبع : bashgah.com

 



  • آخرین ویرایش:شنبه 11 اسفند 1397
نظرات()   
   
شنبه 11 اسفند 1397  09:01 ق.ظ

 

 

طراحی و چاپ فاکتور یکی از خدمات مورد نیاز تمامی کسب و کارهایی میباشد که به نوعی به ارائه خدمت یا فروش محصول به مشتری مشغول میباشند فاکتور یک سند تجاری است که توسط فروشنده به خریدار داده میشود که در آن نوع خرید تعداد خرید تعداد قیمت و بقیه جزئیات ذکر می گردد و توسط آن میتوان مالکیت محصول و نوع خرید وفروش محصول را در نهاد های نظارتی ثابت کرد  به این فاکتور فاکتور فروش گفته می شود

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید امروزه فاکتور فروش یک ابزار تبلیغاتی بسیار موثر در کسب و کار هااست.پس لازم است که طراحی و چاپ آن زیبا، متناسب و استاندارد باشد.فاکتور ها از نظر ارزش و اعتبار و نوع طراحی و چاپ  به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند

 در ادامه با انواع مختلف طراحی و چاپ فاکتور بیشتر آشنا خواهیم شد

 فاکتور چیست

 در واقع فاکتور سند خرید کالا یا خدمات برای مشتری می باشد که به وسیله آن  مشخص می‌شود که مشتری چه کالا و خدماتی را از فروشنده تحویل گرفتند فاکتور باید حاوی مشخصاتی از قبیل نام مشخصات فروشنده و خریدار تاریخ انجام خرید نوع کالا یا خدمات و قیمت هر واحد از آن کالا و خدمات و جمع کل باشد علاوه بر این توافقاتی که میان خریدار و فروشنده مانند گارانتی و خصوصیات قابل ذکر در فاکتور درج میگردد برای مثال نحوه تسویه حساب با مشتری میزان بیان و غیره در فاکتور نوشته خواهد شد همچنین موارد خاص مانند مدت زمان ارائه خدمات پشتیبانی در فاکتور لحاظ می گردد

نکات کلیدی در طراحی فاکتورهای فروش

فاکتور یا همان صورتحساب فروش ، شامل برگه ای است که در آن نام محصول خریداری شده به همراه تعداد و قیمت آن نوشته می شود.

بخشهای اصلی که یک طراحی فاکتور را تشکیل می دهد شامل موارد زیر است

نام فروشگاه ، نام خریدار ،نام محصول خریداری شده ،تعداد محصول خریداری شده ،قیمت تکی محصول ،قیمت جمع کل محصولات ،تاریخ فروش و موارد دیگر که بین خریدارو فروشنده مطرح شده است

 

 بررسی انواع فاکتور ها

 

 لازم است بدانیم نوع طراحی انجام شده و چاپ فاکتور، رسمی بودن یا نبودن فاکتور،کاغذ استفاده شده برای چاپ یا حتی نوع کسب و کار در تعیین نوع فاکتور موثر است از نکاتی است که فاکتور ها را نسبت به یکدیگرمتمایز می کند

 

تفاوت فاکتورهای رسمی و غیررسمی

 

فاکتورها به دو دسته رسمی و غیررسمی تقسیم میشوند .

فاکتور های رسمی: برای کسب و کار های رسمی نیاز است که فاکتور طراحی و چاپ شده مورد تایید اداره امور مالیات نیز باشد. چون از هر فاکتوری جهت رسمیت داد و ستد لازم است که  یک نسخه از فاکتور به اداره امور مالیات ارائه شود.اداره مالیات استانداردهایی برای  تایید و پذیرش این فاکتور ها دارد در واقع محاسبه مالیات بر ارزش افزوده از وظایف اصلی این مشاغل است که برای مشتریان  صورت میگیرد .طبق قانون اگر این مشاغل نسخه ای ازفاکتورهای استاندارد را  به اداره مالیات تحویل ندهند باید مبالغی را به عنوان جریمه به این سازمان بپردازند.

فاکتورهای غیررسمی : در مشاغل و کسب و کارهایی که ارائه فاکتور به منزله اطلاع مشتری از خرید خود میباشد و جنبه قانونی ندارد نیاز به  طراحی و چاپ فاکتور های غیر رسمی برای این کسب و کار ها می باشد برای این کسب و کارهای کوچ یا محلی  نیازی نیست که نسخه از فاکتورخودراجهت تعیین مالیات به این اداره بدهند پس بدیهی است که استانداردهای کمتری برای فاکتورهای غیررسمی  به نسبت فاکتورهای رسمی وجوددارد


 

تقسیم بندی فاکتورها براساس سربرگ

فاکتورهای سربرگ دار و بدون سرب درفروشگاه های لوازم تحریر و فروشگاههای لوازم اداری دیده اید فاکتورهای بدون سربرگ آماده برای فروش جنبه عمومی دارند وهمه میتوانند به نسبت کارخود این فاکتور هارا تهیه کرده و برای خریدار صادر کنند  

 فاکتورهای سربرگ دار به صورت کاملا اختصاصی برای یک کسب وکار یاسازمان طراحی میشود زیرا در سربرگ نیاز است اطلاعاتی از قبیل ادرس نام لوگو و شماره تماس درج شود پس فاکتور سربرگ دار میتواند به مثابه هویت آن کسب و کار باشد و باعث جلب اعتماد مشتری و اعتبار کسب و کار بشود همچنین میتواند به عنوان یک تبلیغ برای کسب وکار نیز باشد.این مساله اهمیت طراحی درست و استاندارد وچشم نواز را میرساند 

 

تقسیم بندی فاکتورها براساس نوع چاپ

 فاکتورها را بر اساس نوع چاپ نیز تقسیم بندی میشوند نوع چاپ بستگی به شرایط مختلف دارد. چاپ فاکتور مولفه هایی مانندجنس کاغذ تعداد برگ ها سایز سفارش فاکتور فروش آنلاین کاربن دار بودن یا نبودن و رنگ فاکتور بسیار مهم و حائز اهمیت  هستند

.فاکتور ها را میتوان براساس تعداد برگه ها به چند دسته تقسیم کرد. فاکتور ها می تواند به صورت دو برگی سه برگی و یا چهار برگی چاپ شوند. متداولترین نوع چاپد  فاکتورهای رسمی ۳ برگی است

فاکتورهای غیر رسمی به صورت دو برگی طراحی و چاپ می‌شوند نکته  جالب تر اینکه  است فاکتورها براساس رنگ نیز دسته بندی میشوند .فاکتور ها معمولاً به صورت تک رنگ و یا سیاه و سفید چاپ دو رنگ و چاپ چهار رنگ که شامل رنگ های مشکی زرد آبی و قرمز می باشد چاپ و تهیه میشوند.استاندارد چاپ برگه اول استفاده از کاغذ سفید 80 گرمی است. و برای  چاپ برگ‌های بعدی از کاغذ های رنگی به ترکیب زرد آبی و سبز و یا صورتی با گرمایش از شخص و یا ۷۵ استفاده میکنند. بهترین کاغذ برای صفحات بعدی کاغذ ۶۰ گرمی المانه اندونزی است که  البته این مسئله کاملا به سفارش  و درخواست مشتری بستگی دارد .

چاپ فاکتور به روش های مختلفی مانند چاپ افست و یا چاپ دیجیتال صورت می گیرد البته باید به این نکته توجه داشت که در سفارش کار با چاپ افست بهتر است از کاغذی با کیفیت بالاتر از ۶۰ گرم استفاده نمود.

در انتها باید گفت که  تمام مجموعه هایی که اقدام به فروش کالا یا خدمات می کنند قطعاً نیاز به چاپ فاکتور خواهند داشت

 

چاپ فاکتور و نکات مهم آن

 باید توجه داشت که روی هم قرار گرفتن نوشته ها و کیفیت نوشته ها در چاپ برگه های بعدی فاکتور مسئله بسیار مهمی است و این خطوط و نوشته ها باید دقیقا بر روی هم قرار گیرند به این دلیل که وقتی ما مطلبی را در صفحه اول می نویسیم  از طریق کاغذهای کاربن لس عیناً در همان مکان در صفحات بعدی قرار بگیرد در چاپ افست این مسئله به صورت دقیق تری انجام می شود

 اصول محاسبه قیمت فاکتور

 برای تعیین قیمت فاکتور چند نکته تاثیرگذار وجود دارد که درادامه به آن پرداخته میشود

 تعداد نسخه هایی که سفارش می دهید کاربن دار بودن یا نبودن نوع کاغذی که استفاده می شود نوع چاپ افست یا ریسو ابعاد و سایز در سفارش خدمات اضافه مانند سرچسب یا پرفراژ شماره دار بودن یا نبودن همه در تعیین قیمت فاکتور موثرند.

منبع
https://chapematin.ir

 



  • آخرین ویرایش:شنبه 11 اسفند 1397
نظرات()   
   
دوشنبه 6 اسفند 1397  10:33 ب.ظ

به‌تازگی یک وب‌سایت روسی اولین تصویر تبلیغاتی از انیمیشن Frozen 2 را فاش کرده است که شاهد ظاهر متفاوت السا و آنا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) فاش شده است. هنوز زمان زیادی تا اکران دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) باقی مانده است که قسمت اول این انیمیشن سینمایی و موزیکال در سال ۲۰۱۳ به روی پرد‌ه‌های سینما رفت و با استقبال بسیار گسترده مواجه شد و حال در روز شکرگزاری سال ۲۰۱۹ قرار است شاهد اکران قسمت دوم آن باشیم. حال منابع روسی یک تصویر از تقویم سال ۲۰۱۹ با تصویر روی جلد انیمیشن فروزن 2 را منتشر کرده‌اند که شاهد حضور شخصیت السا و آنا هستیم که این دو خواهر ظاهر متفاوتی را نسبت به قسمت اول دارند. همچنین با توجه به این تصویر که توسط یکی از کاربران ردیت منتشر شده، به نظر می‌رسد که اتفاقات دنباله انیمیشن Frozen در فصل پاییز جریان دارد و احتمالا باید انتظار محیط‌های متفاوتی را نیز در این انیمیشن محبوب و مورد انتظار داشته باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Frozen 2

با این حال، با توجه به اینکه این تصویر توسط والت دیزنی منتشر نشده ممکن است باعث شود تا بسیاری فکر کنند که این تصویر واقعی نیست، اما طبق گفته برخی از منابع، این عکس در واقع تصویر تبلیغاتی انیمیشن Frozen 2 است که در اختیار کمپانی‌های سازنده محصولات متفرقه مثل اسباب بازی، کتاب، تقویم و غیره، قرار داده شده است. همچنین سال گذشته نیز تصاویر مشابه‌ای توسط وب‌سایت‌های روسی از فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) منتشر شده بود که این تصاویر در ابتدا توسط دیزنی تکذیب شدند، اما در نهایت مشخص شد که این تصاویر درست هستند. با این حال، احتمالا باید حداقل تا بهار سال ۲۰۱۹ برای انتشار اولین تیزر تریلر انیمیشن Frozen 2 صبر کنیم.

جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده خواهند داشت. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع


  • آخرین ویرایش:دوشنبه 6 اسفند 1397
نظرات()